miercuri, 29 septembrie 2010

Muscata

 Frumoasa asta cu flori mititele este un soi de muscata , in varsta de doi ani in aceste imagini, pe care peste iarna am pastrat-o pe o scara cam racoroasa (5-7 grade Celsius sa fi avut), nici prea luminoasa, apa destul de rar si din cauza temperaturii scazute, ca sa nu raceasca. Peste iarna abia mai pastrase cateva frunzulute, ba mai  spre sfarsit chiar ajunsesem sa ma intreb daca o mai fi vie si nu s-o fi uscat, dar a supravietuit si a inflorit cam de la sfarsitul primaverii, dupa ce mai intai s-a imbracat in frunze, apoi csi boboci. Daca i-as fi taiat ramurile mai scurt, ar fi avut un aspect de inflorire abundenta , in sensul ca pe ramurile mici ar fi fost mai bine acoperita de flori, dar nu m-am indurat ca dupa ce ea singura a iesit cu ramurile intregi din iarna, sa i le retez eu . Oricum am fost extrem de multumita de ea, mi-a placut foarte mult si i-am si facut o multime de fotografii, dar parca in imagini nu a iesit la fel de frumoasa cum era in realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu