marți, 19 ianuarie 2010

Ce bine ar fi daca...

Ce bine ar fi daca si orasul meu ar fi o gradina ! O gradina a noastra, a comunitatii, gradina in care traim si respiram zi de zi, prin care trecem in drumurile noastre catre locul de munca, sau scoala , spre casa sau ca sa ne facem piata . Eu incerc in gradina casei mele, ca parte mai mica a intregului oras , sa intretin sau sa infrumusetez aspectul, sa o fac placuta privirii si primitoare atat pentru oameni, cat si pentru alte fapturi alaturi de care traim si cu care eu imi doresc sa traiesc in armonie , nu in lupta si dusmanie , dar (of, romanescul ”dar”…cred ca stiti cam ce ar putea urma) aproape in fiecare zi adun de prin curte sau de pe trotuar din fata casei hartii, sacose pline cu gunoi menajer deversate in poarta mea, ciorapi, cutii de conserve .

As fi vrut ca tot orasul meu sa arate ca o gradina. Eu nu pot decat sa incerc, sa ma straduiesc sa curat dupa puterea, timpul si posibilitatile mele acea parte din oras care imi este cea mai apropiata si accesibila, dar ce bine ar fi daca si altii, in loc sa arunce gunoaie aiurea si sa distruga, daca ar face si ei minimul gest decent pentru pastrarea -macar- a fetei orasului asa cum o intalnesc ei , daca de imbunatatit nu sunt capabili .

Leave a Reply

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu